D90

Tjo motherasses…

Idag har varit en stor dag. Eller inte idag (10e) utan den 9e. Jag fick min D90 <3 och hade en intervju med IBM. Apple har släppt lite nya grejer. Jag har kommit över 20k bilder på mitt iPhotobibliotek! :D
iphoto
20114 bilder tot…

Jag lätt Lotte gästblogga litegrann ikväll också, vädligt trevligt(?). Annars idag så har jag unpacka min kamera, gittade till brorsan och köpte objektivet och ett minneskort på 2GB. Jag har handlat på Obs! och hängt hos Kludd. Det har varit meningen att jag skulle kicka vidare till Freddes skola och hjälpa han med att bygga scenografi men det har kommit upp tiotusen saker tot. Har lite dåligt asmvete för det, sorry Fredde. Jag får gottgöra med att hjälpa till med filmningen och postproduktionen. Det vet du!

Jag blejzar lite pix från kvällen:
bildkattetfuck offbagnare
kil youheilajudahr

Lan:
amjudesscattshorrabajsibjaisrhaora
Lan, Bajsi och GästLotte…

Photosession med bitches:
hogarbithebirthgasniggahsLottesarahniegere

Jag avslutar med en liten video som är inspelad med D90n. Jag tror jag att ställde in kameran på högsta upplösning när jag filmade och då ska det vara 720p HD. Får kolla lite på det!

Filmen är inspelad hemma hos Kludd när vi softade och i Karjas kvartersgård där alla LANar. Huvudpersonen är Kludd (Claude).

Nu ska jag kolla lite grejer på internet…


hör3s…

pea[e…
2009-09-10 @ 02:04:44

Kommentarer
Postat av: Jag svär!!, kl. 02:27:56, 2009-09-10.

Jag svär att du dra på nått fucking rasmus smile!!!

Postat av: Anonym, kl. 09:03:33, 2009-09-10.

HAHAHAHA alltså cp bilden. jag döööööööööööööör

Postat av: Anonym, kl. 12:13:08, 2009-09-10.

HAHAHAHA det är inte jag som säger HA HA!!!!!!!!!!!!!!


Kommentera inlägget här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0