Dagens rubrik...

Tja alla...
Jag sitter på min iPhone och bloggar från Calles bil som, vänta jag ska fråga, är på väg till Piteå!?
Iallafall; dagen, vaknade för sent. Hann inte till Af, lite dåligt samvete för det! Men jag kickde till Kludd och sen till freddes skola. Jag körde moppe igen, kallt men mysigt. På Freddes skola knegades det på som vanligt och hos Kludd hade fanskapet just vaknat. Jag kommer alltid och väcker han, som the big brother jag är!
Iallafall; kvällen, den har tillbringats hos mej ett tag när majoriteten av dom jag känner såg hockey. Sen, återigen en moppetur till Kludd för att softa och snacka. Sen blev det såklart Shell och sen spårade bilfärden ur:
Parkbron reverse, backa, fel håll, mot rött. Är allt jag säger!
Nu sitter jag här, i baksätet på Calles Saab. På väg hem från Piteå. Alltså lika länge som det har tagit att skriva det här har detragot att köra till Piteå ch nu är vi på väg hem! Sick!
hörs, fred.......
2009-09-30 @ 03:55:39

Kommentarer
Postat av: evve, kl. 19:12:02, 2009-10-01.

Det är MIN bil...INTE Carls!! :D


Kommentera inlägget här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0