$…

Tjo motherfks…

Idag känner jag att jag har gjort vettiga saker (det här inlägget blir lite "har gjort det, sen det, sen det. Så änvänd den här listan som stödord eller nyckelord och läs inlägget på ditt eget sätt istället):
1. Steg upp försent.
2. Gittade på stan och kollade kontot.
3. Drog till Kludd och softade.
4. Hämtade Sam på dagis.
5. Skulle hämta Fredde på skolan men han beslutade annat.
6. Hämtade morsan på jobbet.
7. Käkade blodpudding till middag.
8. Hoppade studsmatta med Sam.
9. Fick en ny PIN-kod till min bankdosa.
10. Betalat två iPhoneräkningar.
11. Betalat bilskatten.
12. Betalat skuld till morsan.
(Och det bästa ut av allt)
13. Beställt ett Nikon D90 kamerahus med 12.3 megapixlar, 1x optisk zoom, 1x digital zoom, USB, Secure Digital, SDHC, 620 gram, 3 tum LCD, viderolagring med upplösningarna 1280x720, 24fps, 640x424, 24fps, 320x216, 24fps, inbyggd blixt, etc, etc.
Har dock inte köpt ngt minneskort eller objektiv än, men det ska jag också göra.
Det som återstår att göra nu är att:
1. Hämta kläder.
2. Duscha.
3. Göra mej av med min groteska mopedmustasch.
4. Dra till Carl.
5. Softa.
6. Kanske, och då säger jag bara kanske, lira lite Blackjack (är inte så sugen på att slösa så mkt pengar nu när det har gått nästan 13 000 idag typ! :D).
Jag lägger in en video på my main man Alejandro Fuentes Bergström. Som förklarar hur man är cool:
Hewrs sewnare awlla hewror!
höre'
peac'
2009-09-04 @ 19:19:19

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0