Guestblog by Cludd...

Yo!!
it's everybody's main man CL to tha udd here chllin with my sidekick vanillaboii.

Näe skojjar bara tänkte jag skulle passa på att skita ner vg's blogg med lite tyyynga rader.
Idag har vi softat sönder, jag (Claude) har mått röv idag då vi drack några kalla hemma hos mig.
Vi hade egentligen bara tänkt softa med "någon öl" men alla vet ju det brukar sluta.

Vi vaknade väl sisådär vid 1, då Perrka sparkade upp ytterndörren, Carl vaknade till fort och var sugen på att röka så jag bjöd den lilla stackarn på en cigg, då tänkte jag att när dem kommer in igen efter "morgon ciggen" så fick  dem väcka mig men inte kom dem in efter den inte(SÅ!). Sisådär vid 3 tiden ringer mah main man Viktor "vågen" aka "Vågen rullar fram som en våg mot en sandstrand" han berättade då att han hade fått ett samtal från Irland angående jobbet vi var sugna på(jag , bajsi och vg). Kan nog ärligt säga att jag har nog aldrig hört Viktor såg glad i telefon i hela mitt liv!

Så han gjorde några små errands on the block (city). Och eftersom VG har en äppeldator(MAC) så kunde han inte göra testet som krävde att man hade en PC(!!!!!) så han kom till mig för att göra testerna som Charlotte Lawson on IBM in Irland wanted.

Efter att han hade gjort klart det vilket nästan krävde en hjärnblödning och 2 taco tallrikar så gittade vi ut.
Vi for och softade med Karja, Bajsi , Bearshisnic, Peeer and Alexander Falk. Kort därefter  kickade Calle och LottZter förbi. Vi gittade tott till mig (Claude the moneymaker). Vi softade här ett tag sen gittade Lotte och CallZter hem för att sova, Calle skulle tydligen "styra upp sitt liv" yeah about that..... kinda heard that before!  Ialallalalallalfalll fattar jag inte varför jag var tvungen att ens kicka in på Intolerans.se , kanske för att dra ner ner VG's läsarsiffror(ratio) back to the ground where they should u digG!

Kommer att blogga under hela den här veckan så har ni några frågor ang dagens outfit eller personliga frågor om Viktor så maila gärna in dem till mig på lillcyan_blonthå[email protected]!

Now it's time for me and Vanilla thunder to scram the fuck out of here , Sharpton 4 preZident Y'all I'm Outie!!!!

/// The Alchemist
2009-09-09 @ 03:32:17

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0