Hon fick mej att danza…

Yoo mthrfks…

Bästa kvällen ever! Som sagt, station brukar suga men det var riktigt kul igår. Alla var där!

Vaknade hos Kludd igår, han hade intervju med HP igen. Mitt under intervjun kickade jag till busstationen och hämtade Lance. Vi drog tillbaka till Kludd och softade ett tag, sen hem till mej. Planen för kvällen var att dra till Agnes och tjejerna på Sunnanå ett tag och sen till Fredde.


Fredde är ingen våldtäktsman…

Vi for till Agnes och softade med Tina, hon, Linn. Det vart en liten förfest och sen kickade vi till Fredde. Väl @ Freddez var det fullt med folk. 90% av oss skulle ut, och efter kanske bara en h hos Fredde så började vi bege oss till staden. Inne på station var det bara 91or typ, vilket gjorde hela stället ännu mer pinsamt. Det blev inte heller så mkt Blackjackspelande, för jag hade inte med mej pengar. Men det var ändå riktigt, satans, jävla kul!

Efter hela skiten så blev det en snabbis på Max (som vanligt) sen till Fredde på efterfest (som vanligt). Efter två, kanske tre timmar i min bil utanför Freddes efterfest så skjutsade jag hem Tina och jag och Fallos for hem till mej och sofvde.

Idag då? Inget meningsfullt gjort. Käkat en parisare hos Fredrik och nu softar jag hemma med Lance och Fredde hos mej. Vi ska förmodligen gitta till en gammal klasspolare och softa där ett tag. Sen får vi se vad som händer. Det blir iaf en good good night!

Och kom ihåg: sluta, aldrig, dricka, mjölk!


Höres…

fred…
2009-09-26 @ 19:56:38

Kommentarer
Postat av: Elina, kl. 21:38:18, 2009-09-26.

Haha så söt!


Kommentera inlägget här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0