Igår, idag…

Tju…

Min syster har sjuka barn ät the moment. Så jag fick dra och köpa pizza och alvedon åt dom. Då hann jag in och plåta Samwise lite.
kattmatS4msamm
Bild 1: Våran CPkatt Betty. Bild 2: En gädda jag hittade hos syrran. Bild 3: Samwise…


Charlotte Lawson från IBM Ireland ringde några gånger igår och förberedde mej lite till på intervjun som jag ska ha med IBMs managers på måndag. Vi gick igenom hur man ska svara för att dom ska tycka att man är bra och anställa en.

Igår vart det fotboll för en del grabbar på Buren på Sörböleskolan. Jag tog med mej kameran och vi hade en 'photbollsession' (word)!
pohtobolhoraavvv
Vart inte så seriösa bilder men…

En phet philm phrån photbollssessionen, phan…

Lite suddig men jag försökte manövrera både zoom-, och fokusringen på objektivet samtidigt…

Jag sovde hos Kludd i natt också! Jag har inte sovit hemma på tre dagar typ. Det beror mest på att A) Kludd har lite svårt att stiga upp i reko tid på dagarna så han behöver min hjälp och B) att vi håller på att kommunicera med Irland tillsammans. Men jag vaknade av att Fredde ringde mej och ville ha lite 'runnerhjälp'. Jag skjutsade omkring han i stan och vi kollade på lite möbler och rekvisita till hans höstfilm. Vi hittade inget av värde men.
Jag hade en mockintervju (fakeinterview) med Chalotte igen idag och det gick riktigt bra tyckte hon. Hon kom med tips och trick och hon berättade att IBM gör bara intervjuer med folk dom tänker anställa. Sen pratade hon om Kludds CV också. Hon sa att dom höll på att behandla det och skulle göra en intervju med han sen också. Hon frågade mej även om jag kände fler svenskar som hade "technical IT-skills" som kunde vara intresserade av att söka. Dom söker 20 personer berättade hon. Det blir nice!

Jag och morsan gittade upp på Picasso och hämtade 4a pizzor för 100:-. Och nu sitter vi och trycker mat.
Ikväll vet jag inte vad jag ska hitta på. Folk ska festa, jobba, plugga, resa osv. Men vi får se vad som händer, det är alltid ngt som händer även om det är same shit different helg! :)

Det har inte hänt så mkt mer coolt faktiskt. Jag håller er uppdaterade om Irland sen får jag se till att råna nån för att det ska vara ball att läsa. Nu ska jag till Fredde iaf, I'm out…


Höressss…

Peaceeee…
2009-09-11 @ 19:56:53

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0