Jag…

…omformulerar mej.
Det tidigare inlägget som vi skrev för att beskriva HASA var nog att ta i lite väl mkt. Jag förstår att det har väckt starka känslor och det var klumpigt gjort av oss. Och namnet som vi tillfälligt hade hittat på var bara nått som Mo hade sagt som en kul grej och det betyder egentligen inte det vi angav. Namnet har en annan, ironisk betydelse som bara få av oss vet. Så det vill vi be om ursäkt för.
Men, det handlar fortfarande om att om man som person inte trivs i en viss situation så måste man få ställa sej upp och säga att nått inte är okej. Detta har inget med personer att göra, det är inte fel på folks personligheter eller utseenden. Det har det aldrig varit. Det handlar om det faktum att det är fyra, fem år mellan oss och folk. Och jag förstår att det framstår som att man har varit falsk och så, men ju mer yngre folk har börjat hänga med oss desto mer har vi insett att vi kanske inte borde umgås med dom som är 16, 17 år. Vi vet inte vad detta fenomen beror på men vi vill iallafall ha det sagt, och ber om ursäkt för att vi framförde detta på ett osmidigt sätt och det var fel av oss att skriva det så här. Men jag ska inte behöva säga förlåt för min åsikt och vi har redan räknat med att folk visar sura miner. Vi säger inte heller till folk vad folk ska tycka eller göra, utan det här handlar mest om oss själva. Och 90% av SBH visste redan om att vi tycker så här, så att vi ställer oss upp och säger ad vi tycker är inget fel. Och det är bättre att man säger till om nått man inte trvis med nu än senare…
2009-09-29 @ 14:13:20

Kommentarer
Postat av: Mo, kl. 14:22:09, 2009-09-29.

Jag kom bara på "as".

Kan låta petigt men vill bli inblandad i de där onödigt mkt.

Postat av: Ä.A.S.A, kl. 14:25:09, 2009-09-29.

Ä.A.S.A

Postat av: Anonym, kl. 14:53:53, 2009-09-29.

säg det till dom som är "16,17" istället för att skriva ut det på bloggen. bara fegt.

Postat av: aggi, kl. 21:50:57, 2009-09-29.

hahah asså vad hände? Blogg Bråk!!! =) =)

Postat av: Fallos, kl. 22:20:24, 2009-09-29.

Vill inte heller lägga mig i, som Mo sa.

Men "," , jag tror inte det är världens bekvämaste grej att säga det i folks ansikten och det känns som det skulle skapa en enormt stor och onödig diskussion om meddelandet hade framgått på det sättet.

Postat av: Anonym, kl. 22:51:44, 2009-09-29.

men nu äre ingen disskution?? nu uppstår det ju bara masssa missförstånd så man måste radera inlägg och omformulera sig??

Postat av: D.Kivelä, kl. 23:12:45, 2009-09-29.

de låter som alla behöver söka efter lite visdom! och jag är vis! läs min blogg! där finns styrkan av världens visdom! Tack för mig.

Postat av: Lotte, kl. 00:40:35, 2009-09-30.

Varför orka göra en så stor grej av det?

Som VG skrev så vare väll inte direkt någon nyhet för någon?

Han måste väll få skriva det han känner på sin blogg? Och det finns ju inget som säger att dom som vill inte får hänga med dom yngre brudarna, eller hur :)

Postat av: AtotheLtotheXtotheStothedoubleAtotheNtotheDtotheEtotheR, kl. 15:48:56, 2009-09-30.

"I don't have the time, ain't a speck of no love up in here, Allah I pray you forgive me for closing my eyes and ears."



"Through the fire wire, through the rain and pain and pyre, The temperature hotter then lava, the medium, medium meetin 'em tedium

B.B. The Kid sire, Allah the king administer candles, kiss the ring.. Dig in the brain and find the Ying"



Allah u Akbar


Kommentera inlägget här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0