Ljudsättnin…

Hejjssann…

Varför inte vakna i bra tid och sen ändå ligga och dra sej för länge. Retard!

Dagen då?
Har bestämt mej för att dra förbi Freddes skola där hans klasskompis ska spela in en musikvideo, klockan är ca 14.00. Platsen var Traversen, studentpubben i stan. Dött ställe. Jag har med mej ett parisermål från Sibylla (satan så gott, lika gott varje ggn, eller nae, typ godare och godare varje ggn)!
Fredde hade tänkt delta i musikvideon och bjuda på sina dancemoves i bakgrunden. När sen hans klasskompis kommer in i rummet där jag äter frågar Fredrik: "Ska ni börja spela in nån gång?". Jimmy, hans klasskompis, svarar med att säga att dom redan är klara med allt! Nice Jimmy, synd Fredde.

Från "rapekvällen"…

Jobbet då?

Jag har väntat hela dagen på att nån från Manpower Ireland eller Xerox Ireland ska höra av sej och ge mej besked om jag fick jobbet eller inte. Ingen har ringt eller mailat. Jag hoppas på att få svar imorgon. :) Kludds intervju, på tal om samma sak, gick också bra idag. Äntligen fick nån tummen ur röven och ringde han också. Han har en till intervju imorgon, det går nog ann.


Kvällen då?
Jag och Fredde har spelat in det mesta av ljudet till hans film. Och fan vad bra det blev. Jag överträfade min förväntade förmåga att ljudsätta och synka ljud till film att jag fick en positiv inställning till det. För först var jag lite skeptisk men resultatet blev fett nice!
Det hann komma ganska många hit ikväll också, Fredde och Fallos fick en klippning av Sarah och alla har typ spelat kort.

During inspelningen…

Helgen då?
Imorgon är det fredag. Det innebär fest precis som vanligt för alla. Alla ska på Staton 8 tror jag. Det brukar suga, för jag hatar att dansa men då följer jag dit och lirar black jack. Dock så kommer Jonas 'Lance' Stenberg hem från Umeå, Fallos är hemma från Luleå, Tina, Agnes och Linn kommer hem från Härnösand. Så det kommer bli nice som fan iaf!
På lördag får vi se vad som händer, palla ens skriva ngt om två dagar framöver eftersom man tar allt som det kommer? :P Hehuhihahöhohåhähy…

Jag och Lance i Bollnäs 2009…

Nu då?
Dom flesta som har varit här ikväll har farit hem, nu blir det lite lugn och ro! :D Jag har iaf suttit vid datorn i typ fyra timmar. Några sitter och lirar poker i tvättstugan. Några spelar vänd-10a här i mitt rum, en sitter och bloggar och en sitter och kollar på Macar på store.Apple.se.
NuskajagtryckapåSpara&publiceraochgåfråndatornsåattminryggfårvila,denmårintesåbraavattsittaböjdförlänge!:/

Jag tror inte Alle vill att jag ska lägga upp den här, så jag gör det…


Höres?
peace
2009-09-25 @ 01:21:07

Kommentarer
Postat av: alx, kl. 03:10:53, 2009-09-25.

Först lägger du upp en "vacker" bild på mig sen gör du så jag förlorar en 100+ pott i poker!.. Du är en sann vänn:D



/Alejandro Halcón

Postat av: Gille, kl. 16:14:00, 2009-09-25.

Alexander "surarNNN" Falk!

Hej!


Kommentera inlägget här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0