Mkt gjort…

Yo bitches!

Kan fortsätta att berätta om gårdagen. Det spårade ut men kameran fick slut batteri. Fredde fick i alla fall för sej att han skulle raka sina ben.

Kan lägga upp lite eftersnack:


Det vart kort. Både snacket om gårdagen och håret.

Idag känns det som att jag fått en massa saker gjort; sovde hos Kludd (igen) vaknade upp och for på Af för att lämna arbetslöshetsförsäkrningspapperskit. Ändå värt att få pengar för att inte göra ett nått! :D Vi kickade till Freddes skola och hjälpte hans classmates att installera Final Cut Pro. Under dagen så ringde Charlotte Lawson också, hon sa att min intervju har flyttats till onsdag kl. 14.00. Jag ska som sagt möta en svenne från Manpower på Manpower i Skell och snacka lite med han om mej själv typ. Sen en timme efter det så ringer Xerox och jag har the final interview med dom på engelska. Äntligen!

Kludd fick svar idag också från Fiona (hans handledare) men hon är bara dryg och otrevlig i telefon och verkar inte komma nån vart med det hon gör. Så han fick snacka med en annan från Manpower Ireland som hette Oliver (eller nått). Han började fixa grejer direkt; mailade tester och sa att han bara behövde svar på dom och sen skulle han skicka det vidare högre upp. Känns nice att det börjar komma igång nån gång hela den här skiten.

Ikväll är det hockey. Böghockey. Med andra ord ngt som jag inte kunde bry mej mindre om! Så när alla är och ser på det så softar jag och Fredde hemma hos mej. Han håller på med lite bilder som han ska ha med i sin höstfilm.

Han ska nog hem snart då kommer jag att fara till Kludd även om jag inte gillar hockey så gillar jag dom killarna. Alle Falk som nyss hit också. Vi kickar ut och hittar på ngt ball snart.

Nu: Huvudvärkstabellt…
Sen: Shell…
Imorgon: Tisdag…


härs…

peäce…
2009-09-21 @ 22:17:04

Kommentarer
Postat av: Hilda, kl. 00:20:46, 2009-09-22.

Helt sjukt! Erat gäng behöver inte gör mycket för att ja ska sitta här nere i Blekinge och lipa av skratt.

För övrigt ska du lätt va shave-ad! Mycket mer Peter Swartling look då, och de gillar både jag och Evelina! ;)



Ni är för härliga ni. För lite naket dock.


Kommentera inlägget här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0