Moondag…

Yo bitches…

Innan jag skriver ngt så kan jag skriva att mitt dåliga uppdaterande beror på att jag hellre har gjort andra saker än att sitta vid datorn, basically. Allt handlar om att prioritera! :D

Måndag alltså, betyder ungefär samma sak som alla andra dagar när det kommer till att sysselsätta sej. Förutom helgens sysselsättningar som har skilt sej riktigt mkt jämfört med tidigare helger, på ett jävligt positivt sätt! :D

Jag begav mej ut på ett mopedäventyr by my self idag. Började med att syrran ville ha hundmat (kan tolkas på två sätt om man tänker att hon inte skulle ha en hund). Körde först till Obs! för att handla the stuff och sen påbörjade jag körandet mot Mobacken. Det är fan en bit om man inte kan köra fortare än 45km/h. Och moped i ett lite för kallt höstväder är fan nice. Uppfriskande och mysigt! Hann softa lite med Sam och Malik också. Dom vill alltid att man ska leka monster på studsmattan med dom. Såklart en morbre backar kidzen, va!

Mah main man Samwise & Malik the Halik…

Min mopedresa tog av från Samwises & Malik the Haliks hood när Northern Ireland ringde mej. Det var ett företag som heter TeleTech som har ringt mej och frågat om jag är intresserad av att jobba hos dom med customer service i Belfast. Nordirland? Njaa, jag vet inte. Kanske. Men jag säger såklart att jag är intresserad för att ha så många krokar ute som möjligt.

Med min karriär som jobbsökande i tankarna så styrde jag mitt klass II fordon till Kludd @Klostergatan. Varken jag och han har ännu inte fått något besked om hur vida vi ska jobba nånstans i världen eller inte. Sen ville TelTech i Belfast att vi skulle göra några tester åt dom. Det är samma process som för alla andra företag och nu väntar vi på svar från dom också.
När jag hade tillbringat den tid det tog att färdigställa testerna så startade jag min vespa igen och körde hem för att mötas av en middag bestående av parisare med bröd.

Nu sitter jag hos Fredde med datorn och allt. Alla var här och såg Twilight, men nu är det bara jag, Fredde och Lotte kvar. Dom tappra bloggarna!


Vet inte vad som kommer att hända ikväll. Kanske shell, kanske inte. Kanske nått annat, kanske inte. Tar det som det kommer så får vi se, mkay?

Höres...…...

fred…...…
2009-09-28 @ 22:32:44

Kommentarer
Postat av: Emelie (Empa), kl. 23:31:26, 2009-09-28.

Fredrik med en cigg? När hände det?


Kommentera inlägget här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0