Nattens rubrik…

Yo fickers…

Sitter uppe i vardagsrummet. Inte ofta man gör det. Men jag är less på mitt rum där nere, det är en jävla dungeon. Jag kom på att skriva 'Dagens' rubrik mitt i natten inte var så clever! Så då får detta inlägg heta 'Nattens' rubrik. Svårt?

Be te dubbelv så hittade morsan två stycken Vanilla Coke som nån har gömt hemma hos mej. Alla fittor som alltid jävlas med mina grejer ska få fa'an. Jag vet vilka ni är! Nämner inga namn, *host* BajsiKluddAlleKarjaBjörnenCalleFreddeLotte *harkel*! Men det var det bästa som kunde hända typ! Har inte druckit det sen sista kvällen i Bergen. Jag hade nästan glömt hur jävla gott det smakade, så nu har jag druckit 355 ml V med välbehag.

V 2 the anilla…

Dagens aktiviteter? Jag vaknade faktiskt 11.00, hade ställt väckaren och allt. Startade datorn och började fundera på vad som fanns att göra; städa mitt rum (det tar typ 5 h), fortsätta med Freddes film (inte utan Freddes hjälp). Det fanns några alternativ till men jag valde att ligga kvar vid datorn för en viss Oonagh (en kvinna som jobbar i Belfast heter så, sjukt) ringde mej och ville att jag skulle göra klart deras tester till företaget TeleTech. Som tidigare nämnt. Men jag vill inte ens jobba där? Jag ska nog säga det till hon. Och nu när Kludd har fått jobb på HP och allt så känns det inte så värt för mej att ens göra en intervju med ett företag som ligger i ett annat land?

Jag väntar också fortfarade på polisonger. Nae men, på att Xerox ska skicka sin feedback till Charlotte Lawson på Manpower Ireland så att jag kan få veta om jag fick deras jobb. Det har gått en vecka sen jag gjorde intervjun nu. Men som jag har sagt tidigare, ju längre jag är hemma nu desto mindre vill jag fara. Fast jag vet att jag måste fara om det blir ngt jobb! Svåra val nu förtiden.

Saker jag måste styra nu; duscha, raka bort min mopedmustasch, rädda en hårddisk, börja i Photoshop till Fredde, kolla banken, göra en fucking Skype simulator bot intervju skit. Sen hade jag kanske tänkt hinna dra ut och fota lite. Jag känner att min kamera börjar bli lite oanvänd annars.


Nu: Fixa hårddisk…
Sen: Stuff…
Väder: Höst…


Höres…

Peace…
2009-09-30 @ 16:33:12

Kommentarer
Postat av: Anonym, kl. 18:24:46, 2009-09-30.

carl har ALD å då menar jag rent å de är någe lite RIG gömmt nån cola!

Postat av: Fallos, kl. 16:22:41, 2009-10-01.

Få tummen ur röven och fixa bilderna till bloggen som jag sa åt dig !!


Kommentera inlägget här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0