Sitter hemma…

Tjo yo…

Sitter uppe i köket och softar. Blev väckt av ett sms före fan imorse, men ingen fara på taket. Somnade om dir. Sen vaknade jag kl. 11.00 och tänkte "fan vad soft, nu fuckas inte mitt liv upp om jag stiger upp nu!". Men icket, jag låg och drog mej till 13.00 typ och nu sitter jag här. Funtar på att dra till Kludd och väcka sönder han. Han skulle på stan vid 11.00 men jag sätter allt jag äger på att han inte ens har stigit upp.
Här är en gammal bild på han:
kludd
Kludd har däckad och blir ägd back in o'seven…
Igår var vi hos Calle ett jävla tag och dom festade.
Här är en gammal bild på han:
Calle
Calle i Hemavan back in o'six…

Vi softade hos Carl tills vi skulle dra till en klassfest som låg near by. Där spårade dock världen och var inte ball för fem öre. Jag, Sarah, Hanna och tre av deras polare bestämde oss istället för att dra och se en rulle så vi kickade vidare. Vi såg Mr. Woodcock, halv dålig faktiskt typ inte värd att se tot men. Det var kul ändå!
Nu ska jag dra till Calle och skjutsa han till stan, han ska uträtta några ärenden. Ikväll vet jag inte vad det blir, Fallos ville att vi skulle komma till Luleå och softa men han.
Här är en gammal bild på han:
fallos
Fallos softar bakis i mitt crib back in two thousand and fow…

Jag ska höra med grabbzen vad som händer. Men det lutar åt fest igen för dom flesta? Inte för min del såklart, jag är en sån som avstår!
Inte ett så innehållsrikt inlägg men fuck ya'll. Nu ska jag tagga.
Hörs…
Fred…
2009-09-05 @ 14:19:06

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0