Sitter på andra sidan gatan... (svordomar)

(läses med Stockholmsdialekt)
...hos fittfredrik.

Som det verkar nu så bloggar jag fan varannan jävla dag. Det känns jävligt dåligt faktiskt. Och samtidigt som jag vill lägga ner det jävla skrivandet så vill jag fan fortsätta! För jag känner efter själv hur fan det skulle kännas att följa en jävla blogg som helt plötsligt skulle dö bara. Fyfan vad det skulle suga. Men jag fortsätter iallafall och uppdaterar skiten nu igen.

Igår var jag på Freddes jävla skola och hjälpte fanskapet med lite jävla skit som han fan inte fick ihop. Sen for vi ett helt jävla gäng till Kludd och softade som satan där, det blev lite mer jävla jobbsökade utomlands och några jävla avsnitt How I met your fucking Mother. Sen vart det fan hem och slagga tot.

Vi skulle fan dra till Luleå idag vid 11.30 typ med det sket sej som fan pga lite olika satans omständigheter. Så vi satte av på den satans E4an norrut vid 14.00 typ? Minns fan inte när vi for men. Huvudtanken var fan att vi skulle hämta Kludds jävla bror som kommer hem från det satans utomlandet idag. Men det slutade fan med att vi handlade sönder våra jävla kort typ. Eller för i helvete, inte Carl iaf, för han är jävligt pank. Jag hade tänkt köpa ett jävla flak Vanilla Coke, men jag köpte en satans Skanktröja och en jävla Addidas t-shirt istället, och nej jag tänker fan inte lägga upp bilder på dom jävla plaggen, eller då jag har på mej dom änkom för jävla bloggens skull. Det känns jävligt fel på ngt sätt. Men dom var satans jävla cleana iaf!

Efter alla jävla omstänigheter så hade Kludd glömt mata den satans jävla hunden hemma i Skell. Så jag, Karja och jävla Carl satte oss i den jävla bilen och åkte hem som fan. Just nu sitter jag hos Fredrik och softar.


Okej, nu slutar jag svära.

Jag vill på en höft tacka alla er som läser än en gång för att jag är uppe i 6 länder och typ 65 städer i nuläget. Det är sweet. Det trodde jag aldrig.

Städer i Sverige:
Skelleftea
Bromma
Stockholm
Malmo
Umea
Goteborg
Karlstad
Solna
Pitea
Soderhamn
Limhamn
Lulea
Sundsvall
Boliden
Skara
Uppsala
Nacka
Helsingborg
Molndal
Upplands-Vasby
Norrkoping
Arvidsjaur
Boras
Hagersten
Mala
Linkoping
Hudiksvall
Lillpite
Robertsfors
Boden
Orebro
Tingsryd
Kristianstad
Jonkoping
Ludvika
Sundbyberg
Norsjo
Koping
Jakobsberg
Blomstermala
Vanersborg
Kungalv
Vellinge
Lidingo
Lund
Visby
Kalmar
Falun
Jarfalla
Vasteras
Osthammar
Ashammar
Nora
Skarholmen

Länder:
Sverige
Norge
Tyskland
Irland
Spanien
Bulgarien
Holland!

Keep it up, nu ska jag hitta på ngt ball...

Sharpton for president ya'll, I'm outie!


Höres

peace
2009-09-03 @ 21:18:38

Kommentarer
Postat av: Glömde du räkna upp Nederländerna (Holland)?, kl. 21:46:07, 2009-09-03.

Postat av: Sharpton, kl. 03:23:29, 2009-09-04.

u feel me nigger , she likes em some chocolate!

Postat av: spliffilious, kl. 13:27:33, 2009-09-04.

sen när blev bla Norsjö, Malå och boliden städer :O


Kommentera inlägget här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0