Snabba tangenter…

tjo motherfuckas

i det här inlägget ska jag bara skriva en massa grejerj utan att trycka på backspace eller radetrar ngt som ajg dkriver om det blir fel. ajg ska ävnta på fredde och bajsi vi ska spela in lige grejrj till freddes film som han håller opå med som sangt. det vi ska göra ikväkl är att spela in en amasas ljud och ljudeffekter till filmen. det kommervara kull. jag snackade med charlotte lawsson från lireland ochsåidag. jag fick veta lite tider osv ang imorgon när jag shak göra initervjusn med xerox! kludd har ockspåen intervju med Hp irmogn så i ska föreebreda lite med det också. nu ska jag tugga ur mun sen ska jag gå ner och börjka preppa lite. ska reddga lite behind tje rape också som jag ska lägga upp så får ni se. det här är det sjukaste inlägg jag har gjort och jag har alddirg skrivit så här snabbt i mitt 15 åriga dataliv (om man tänker att jag satte mej framför en dator för sfsöta ggn när jag var sex år gammal1)

kommer med mer skit snen hörs


pfrace
2009-09-22 @ 17:53:46

Kommentarer
Postat av: karja, kl. 18:21:43, 2009-09-22.

du var inte bäst på att skriva!


Kommentera inlägget här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0