The Pigs…

Yo bitchasses…

Okey, dags för ett inlägg igen. Att uppdatera varannan dag funkar ju bra. Men det är kanske inte så kul för er? Jag ska bättra sönder mej!
Igår skulle alla festa men ett dilemma vi hade var att vi inte visste var vi skulle vara. Lägger in bilder + film så får ni se.
hrorapungjuerddadas..…………………karrarhunar


Det är lite mörk bild men Fallos äter upp Fredrik levande…

Det blev att vi for hem till Tina och softade där. Vi började bege oss mot krogen alldeles för sent och Kludd som skulle "fixa in alla" gittade in på krogen och det slutade med att jag och Tina blev kvar där ute. Så vi for och köpte krubb sen satte vi oss i min Golf på busstation och snackade i 3 h. Det var roligt hur som helst! :)

Efter krogen och bilen och allt så gittade vi till Kludde ett tag sen skjutsade jag hem Tina och Agnes. Min kväll blev fulländad när jag var på väg att skjutsa Agnes hem och var vid Landskyrkan. Jag ser en polisbil så i en korsning och softa, så jag höjer handen och hälsar på dom när jag kör förbi. Det gjorde att jag drog deras uppmärksamhet till mej och dom började köra efter mej. Dom stoppade mej innan Lejonströmsbron och policemannen kom fram:
"License and registration, please!"
"Officer, is there a problem?"
"It looks like you have a broken tail light…"
"Oh yeah, I just saw my dashboard indicated a malfunction!"
"If you don't want to get a ticket I suggest you drive straight home."
"Sir, yes, sir, officer. I will do that, sir. Right away!"

Det gjorde min kväll och jag kunde köra lagligt hem och sova lagligt gott i min lagliga säng. Jag har alltså officiellt blivit stoppad 10 ggr sinse 2006. Tvåsiffrigt!

Idag vaknade jag av att min mor ville att jag skulle följa med hon, Malik och Sam på brandstationen på deras 'öppethusdag'. Sagt och gjort:
samm
Spännande var det…


Dagen i övrigt? Jo, jag har varit på Freddes skola och hjälpt han både idag och igår.

Från idag…

Annars har jag suttit lite i PS och softat mest hela dagen.

Framtiden då? Jo, i en nära framtid så ska jag nog dra tillbaka till Freddes skola eller så hookar jag med Kludd när han kommer hem eller om han vill hänga! :)

I en avlängsare framtid (imorgon) så har jag teleintervju med IBM som skrivet. Och då får jag nog också veta om och när vi kommer att fara till Irland!

Mycket bilder i dag motherfuckas, glädjs! Nu am I out!


Hürs

péace
2009-09-13 @ 20:42:08

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0