Tot random…

Yo bitches!

Ett litet random inlägg, bara för att jag har fått lite klagomål från ett par läsare att jag inte uppdaterar så ofta. Nämner inga namn, LOTTE OCH SARAH HRRUHMM!

Det här kan vara det bästa som har hänt världen. Roligare får man fan leta efter. Och för er som inte fattar det roliga, se den igen!
Grotesco måste vara världens smartaste människor:
Imorgon ska jag kicka vidare in till stan och kolla på banken om min Norgelön har överförts. Från min norska inetbank till min svenska ska det typ ta 4 bankdagar och kosta 100 spänn att föra över. Och om det har gjorts så är jag 14 k rikare och då blir det en:
nokoer
Nikon D90


Nu ska jag nog slagga så att jag inte är död imorgon…
…hörz…
…peaz…
2009-09-04 @ 03:12:51

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0