Uppdateringar…

Tjao madderfukkaz…

Iförrgårkväll (känns som ett år sen) drog vi ut på en 'latenightphootsession'. Det blev lite plåt på bilar och mobillampor med lång slutartid.

Häftigt…

Igår var en fullspäckad dag. Upp tidigt. Skjutsa syrran. Fixa grejer åt farsan. Fara till Freddes skola. Hjälpa han med exportering av film. Hem och redigera lite.

Igårkväll så körde vi bilkurragömma. Och för er som inte fattar vad det är:
1§    Två eller fler lag delas upp i form av fullproppade fordon.

2§    Det klunsas om vem som åker och gömmer sej först (defenition; gömma sej, se 5§).

3§    Om lagantalet är tre så gömmer sej ett lag och två stycken letar.
.       3.1§ Om lagantalet är två så gömmer sej ett lag och ett letar.

4§    När det gömmande laget har gömt sej så skickas en ledtråd till de övriga lagen via SMS.
.       4.1§ Tre ledtrådar skickas därefter med fem minuters mellanrum.
.       4.2§ Ytterligare ledtrådar kan begäras om de första tre var för svåra.
.       4.3§ Ledtrådarna skall vara anpassade så att alla deltagarna i laget kan ta del och förstå de.
.       4.4§ En ledtråd är ogiltig när den är för intern, är helt osammanhängande och/eller inte har något med något att göra.

5§    Ett korrekt gömställe är vart som helst inom det angivna området som bestäms i förväg.
.       5.1§ Om ett lag gömmer sej utanför det angivna området så leder det till diskvalifikation.
.       5.2§ Man skall stå relativt synligt och hava parkeringslysen, reflexer eller annan märkning synligt för de övriga deltagarna.
.       5.3§ Följer man inte 5.2§ så leder det också till diskvalifikation.

6§    Om lagantalet överstiger två så är det det lag som hittar de som gömmer sej först, som gömmer sej nästa omgång.

7§    Denna tävling styrs demokratisk och alla beslut röstas fram av samtliga deltagare.

Vi var tre fullar bilar och körde typ 19 omgångar. Det var kul! Sen kickade vi till my main man Kludd ett tag och sen hem för att lägga sej alldeles för sent.

Idag skulle jag egentligen fara och bada med Malik och Sam men dom har drabbats av sjukdom igen. Jävla förkylningar! Jag for och köpte en parisare (grymt underskattat :D ) och jag käkade på Freddes skola.

Lite uppdateringa angående Irland. På tisdag har jag en teleintervju med Xerox i Dublin. Dom tyckte att jag gjorde ett bra jobb på roleplayen. En halvtimme före intervjun ska jag dra på Manpower i Skell och träffa nån där för att visa vem jag är typ. Och sern ringer Xerox till ett av deras kontor så får jag göra intervjun där.
Det som dock gör mej stressad är att dom vill att jag ska börja den 25e (fredag) om jag får jobbet. Men jag kommer måste säga att jag inte kan börja då eftersom det blir för lite tid över bara. Byta liv på två dagar är svårt!

Sen vill jag ju också vänta på Kludd och Bajsi och se om dom får napp på IBM eller nånstans också. För det är ganska avgörande om jag ens kan fara. Kommer nog inte att dra själv!


Okey, this is what's gonna go down tonight. Me and Fredric are gonna meet up at my place, we are gonna go out and buy some soda, get in my car, drive around all night and sing a long with Veronica Maggio all night!

Nu ska jag trycka på Spara & publicera.


hörs(…)

fred(ag)
2009-09-18 @ 16:43:21

Kommentarer
Postat av: hanye west, kl. 15:37:41, 2009-09-19.

håller ju inte om du far den 25, då missar du ju hp-festen!!!!!!!


Kommentera inlägget här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0