Våldtagen…

Tja motherfuckers…

Igår alltså:
For till Fredde. Satte mej i hans soffa. Det var fest. Korvfest. Jag startade hans TV-spel. Spelade. Satt ner. Ställde mej upp. Det var fortfarande korvfest. Det kom lite bröd. Fredde somnade vid 00.00. Jag blev hungrig. Gjorde rostade mackor. Drack cola. Spelade GTA IV. Folk for. Festen övergick till efterfest. Det sög. Jag for hem till Kludd och sov.

Idag alltså:
Vaknade hos Kludd. For och köpte en parisare. Åkte hem till Fredde. Åt. Körde upp på vitberget. Plåtade.

Antar att vi (jag) ville testa ta lite bilder i en nice miljö dagtid…

Det blir ett snabbt inlägg för att jag vill komma fram till pudelns kärna. Det här:

Nice…

Våld(ner)tagen och rakad på skallen. Hej då hår, hej bekvämligheter. Och nu verkar det spåra med rakaparaten. Bajsi rakar bläck med hyveln. Sen rakar Fredde hela sina ben och ljumskar. Fler filmer på det kommer sen…

Och ja, jag ska uppdatera oftare. Sluta wajna! :D


HörZ..

peacE..
2009-09-20 @ 21:54:01

Kommentarer
Postat av: Angelica, kl. 17:47:44, 2009-09-22.

Denna måste vara på låtsas!




Kommentera inlägget här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0