Vet inte...

...varför jag alltid sitter hos Fredde när jag skiver nu förtiden men...

Igår; bestämmer oss för att dra till Alles stuga och skrämma han, Bajsi och Karja. Tar Calles Saab och gittar mot Bastuträsk. Vi kan inte vägen så vi ringer Bajjan och säger att vi ska dra dit och skrämma dom (smart?). Han vet inte vägen så vi får snacka med Alle som förklarar. Så nu vet dom att vi kommer? Då tänker vi att vi ska köra jättesakta med lyserna av så att dom "inte märker att vi kommer". Så, i sju km kör vi tio km/h i bäckmörkret!

Vi kör såklart helt fel första ggn och blir räddare än världen för att vi skrämmer upp varann och nojjar sönder. Och efter 2 h kommer vi till Alles stuga. Dom har såklart gömt sej i skogen och skrämmer oss istället när vi kommer fram. Men it's okey, I had fun!


Idag; vaknar 10.30, stiger upp, efter 5 h sömn, käkar typ inget, drar till syrran, hämtar Malik och Sam, kör till Eddahallen, badar, kommer hem vid 16.30, håller på att dö av trötthet och hunger, äter middag, mycket middag, drar till Fredde, softar en stund, går ut och går, gå till Lotte, går till Obs!, GÅR till Fredde (för att alla andra åker bil och väntar inte på mej), softar hos Fredde igen, gör ärtskjutare som back in the days, sätter mej vid datorn, kollar lite grejer på Internet, loggar in på blogg.se, börjar skriva...


Har kollat på en Nikon D90 också, så jag ska nog köpa ett sånt hus. Hittade ett på pricerunner för 8500 typ. Sen får jag nog köpa ett Sigma 18-200mm objektiv av brorsan för en billig peng. Det blir söööft!

Alla andra här ska dra och spela poker hos mej, men jag ska nog slagga ist! Det blir dock en safftig pott om alla är med, dvs, Kludd, Isse, Bajsi, Calle, Björnen, Alle, kanske Kim.

I'm out ya'll...


hörs

peace
2009-09-01 @ 22:39:50

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0