Den här dagen betyder…

1. Att det är 36 dagar till Sverige.
2. Att det är 5 dagar till Maj.
3. Att det är 1 dag tills Kludd fyller år.
4. Att det är 16 dagar tills morsan, farsan och brorsan kommer hit.
5. …och att idag kommer en ny video upp på min YouTube-kanal.

Annat som sker är att brorsan och Sarah kickar till Holland idag för att besöka moster Inger, *avundsjuk*. Vill också det! Men vi ska nog styra upp så att vi hinner komma nån gång i sommar.


För alla ni bröder som tjänade kronan i Kungens Livkompani i Boden, I19 2008; Öppen fyrkant framför mej, mot mej. Verkställ!

(Och till alla er som ser The Pacific och alla ni som läser min blogg också :P)

Jag gjorde ju en Band of Brothers version med våran pluton från värnplikten (film här). Det var också min första video på YouTube btw.

Nu när The Pacific har kommit ut för nån månad sen så kände jag att det var dags igen. Men det här gången med The Pacific stuk obviously.

Tack grabbar för att ni har gjort den här videon möjlig. Jag kommer aldrig att glömma er…


Sen hade jag tänkt tanka nya Spotify också. Men A) det går inte för att Spotify är inte tillgängligt på Irland och B) spotify.com blev så överbelastad att dom tog bort länken till den nya versionen. Så jag är rädd att jag kommer få vänta tills i juni då jag kommer hem innan jag kan kirra det? :O

Men men.

Nu hade jag tänkt göra lite mat och duscha och grejer. Alle och Kludd är och lirar fotboll med grannarna, då är det lugnt och skönt här hemma! :)

T ♥


later

fred
2010-04-27 @ 20:22:34

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0