En liten bild upplysning…

Hej…

Nu kanske ni undrar varför jag lägger upp ett inlägg mitt i natten? Inte för att det är nån som läser på fredagskvällarna/lördagsmorgnarna i alla fall men…

Jag plåtade så att jag kunde visa er hur min färd har varit. Very interesting, jag vet, men och?

Tog dock inge kort på bostadsområdet eller det mytomspunna trästaketet, kom på mej när jag redan hade passerat.
Här är grönområdet med The Beautiful Barn efter mitt hopp över staketet. The Beautiful Barn syns inte på bilden… (föreställ er nu detta på natten - PITCH fucking dark!)


Detta är vägen som går till HP, där det inte körs sakta. Just det här är på bron över the highway som går till Dub…


HP Main Entrance…


Sen börjar min låånga walk of doom. Det är INTE en kort bit…

Som tur är så har jag fått vanliga tider på jobbet nästa vecka (07.00 till 16.00) och det känns skönt.


Same shit different day…
Imorgon hoppas vi på att det är 18 grader och sol som YR.no lovade. Då blir det ut och jobba på brännan. Vi måste också städa lite om mäklaren ska komma hit på måndag - det får inte se ut hur som helst.

Kan bjuppa på en kul klipp som jak hitade ph JooToob:
Jete kull…

Nu ska jag softa ner. Hörs imorgon!

T♥


HÖrs

PEace
2010-04-24 @ 01:48:09

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0