Jag mår honom att lefva…



Du gamla, Du fria, Du fjällhöga nord
Du tysta, Du glädjerika sköna.
Jag hälsar Dig vänaste land upp på jord,
Din sol, Din himmel, Dina ängder gröna,
Din sol, Din himmel, Dina ängder gröna.

Du tronar på minnen från fronstora dar,
då ärat Ditt namn flög över jorden.
Jag vet att Du är och Du blir vad du var.
Ja, jag vill leva jag vill dö i Norden,
Ja, jag vill leva jag vill dö i Norden.

Det var den låten som ljöd här på Clundan idag när vi firade Kludds 18 årsdag.
Jag och Alle styrde upp och lagade Pasta Carbonara till middag och sen käkade vi glass till efterrätt. Kludd fick en whiskyflaska av oss.

Födelsedagen(aftonen) i bilder:


K-ludd:

21 år…

På tal om annat:
Jag ändrade mej och sa upp mej till den 4e juni idag istället. Med lite konsulting med den administrativa avledningen där hemma så är det lika värt att jobba hela veckan ut. Och sen kicka hem under helgen den 5e eller 6e juni!

Nu ska jag lägga upp det här och försöka göra en tidigare kväll än vanligt; att somna på jobbet är inte coolt!


Hörs…

Peace…
2010-04-28 @ 23:45:01

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0