Klippning (bokstavligen)…

Tjo…

Idag var ju alltså dagen D. Mäklaren Gerry var här och han, var, inte, nöjd! Vi var i alla fall nöjda att vi hann röja undan lite skit innan han kom. Vi städade till i köket och vardagsrummet.
Han var hyffsat besviken på att vi skulle flytta. Han sa att han förstog om en skulle flytta, kanske två. "Jag menar sammaträffanden händer ju, men varför alla fyra?".

Men! Det var inte så mkt mer än det, han pratade på om att dom hade lagt ganska mkt pengar i det här och att dom (han och landlorden John) litade på oss och trodde på oss. Vi framförde också att det inte spelade nån roll om vi låg under ett kontrakt det är så här det är och det sa vi!

I alla fall så var det lugnt med gasen och elen. Dom skulle se till att det vart kapat det datumet vi flyttar ut.


Men men, fuck det där for now. Ikväll (som dom flest såg på Facebook) så klippte sej Alle:
Före…


Efter…

En annan som håller på med klippning, det är jag! Jag pillar på en liten idé som jag fick för nån vecka sen. Det kommer bli ganska coolt. Ni får se snart.

Men nu ska jag inte vara uppe så länge till. Sov gott!

Jag älskar Tina, 37 dagar ♥


HÖREH

PEACH
2010-04-27 @ 00:50:05

Kommentarer
Postat av: ordboken, kl. 09:27:00, 2010-04-27.

förstod......


Kommentera inlägget här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0