Mitt i allt kaos…

Yo…

Nu är Kludd åter på Clundan efter att ha spenderat gårdagsnatten på ett rätt så lyxigt resort hotell utanför Dub Airport. Riktigt synd att han inte fick komma hem som han ville. Det var såklart inte bara Ludde som var drabbade av detta, två kollegor hade köpt biljetter till ett sportevent i London som dom inte kommer att kunna genomföra. Pity!

Kludd har haft lite oflyt lately, sist han var hem så snöade det här på Irland och han fick åka hem en dag senare. Och därav en dag tidigare tillbaka. Och till råga på allt så har han ryggskott nu också… (Alxerander är solbränd).

Men, men…

Det är lördag och vi sitter på baksidan och softar i solen, här är en live uppdatering med bilder:

Sweet…








Grabbar dricker Kludds Mojito bestående av:
Lime
Råsocker
Mynta
Rom
Toppa med sodavatten

Och jag dricker Kx.

"DrinkblandarN":


Jag tror vi kommer chilla här ute så länge solen gör det. Igår drack grabbarna lite och jag såg på The Pacific. Om ni ska se en riktigt bra krigsserie så ska ni kolla på The Pacific. Det är Steven Spielberg och Tom Hanks nya miniserie efter Band of Brothers som kom 2001. Riktigt bra!

Nu ska jag "sola", tack för mej hej.


Hörs>

Peace>
2010-04-17 @ 15:17:19

Kommentarer
Postat av: Mamma, kl. 17:36:22, 2010-04-17.

Den där taggen höll på att skrämma ihjäl fadern.....

Postat av: mackan, kl. 20:27:03, 2010-04-17.

DrinkblandarN hahaha.../storebror


Kommentera inlägget här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0