Resultat…

…av dagens solning:

Alexander Falk…

Det kanske blev nån timme för länge i solen för oss alla. Jag klarade mej undan ganska bra. Men lite känner jag att jag har fått "färg". Jag blir mest röd till att börja med.

Nu sitter jag här i vardagsrummet själv. Kludd for på en slags personalfest vid 1800 och jag och Alle har sett Stockholm Boogie. Riktigt bra rulle. Brudar, sommar, cleana lirare och Hoffmaestro.

Alle (trots sin genomstekta överkropp) for för ungefär en halv timme sen till festen där Kludd är. Det är gångavstånd och han sa att han inte skulle vara borta så länge för att det kändes som han skulle dö pga solens groteskt genomträngande UV-strålar som har grillat hans hud.

Jag satt med hans dator in kopplad i TVn och tänkte sätta på en till rulle, PANG! Det jag tror är en Bluescreen of Death drabbar Alles dator. Jag tittar på en film på Youtube och så gnekar skärmen till. Som om datorn fick slut batteri. Sen fylls skärmen av blå färg och jag hinner bara läsa dom fyra första orden av den vita texten: "A problem has occur…"

Datorn startas om jag jag kommer till inloggningsrutan. Jag kan inte hans lösenord. Ringer. "The number you have
dialed can not be reached for the moment!".

Jahapp… inte så mkt mer att göra än att sätta sej och skriva en blogginlägg.


Hoffmaestro & Chraa - I'm not Leaving Now (ft. Melo)…



Häres

Pëace
2010-04-18 @ 00:10:11

Kommentarer
Postat av: Kix, kl. 11:42:28, 2010-04-18.

Alle Alle detta är inte bra....du måste börja smörja in dig. Kram.

Postat av: alxsaander, kl. 19:12:15, 2010-04-18.

Bättre upp, hålla sig undan från solen!


Kommentera inlägget här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0