Sitter...

..på jobbet fortfarande.

Jag har ju som tidigare nämnt 1230 - 2130 passet. Typ drygt med tanke på att min lunch fick bestå av en cola, två bananer, en kaka och ett wienerbröd. Och min middag är just nu en liten chipspåse, snickers och äppelsaft. Det beror nog på orutin. Jag ska styra bättre mat imorgon.

En fördel dock är att det är jag och en till kille här. Så jag sitter med ett headset och lyssnar på YouTube och snackar med Fredde på Facebook; så lite är det att göra!

Jag kan dela med mej av mitt kära hem i Sverige som jag längtar till nu när det är renoverat och ser ut såhär:

Riktigt nice blev det..

Nu tror jag att jag ska kolla om det finns några mail att behandla, annars ska jag fila lite mer på lite grejer.
Det var allt jag ville ha sagt denna måndagskväll från jobbet, tack för mej, hej.


HÄRSS

PEASCE
2010-04-19 @ 19:48:09

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0