Valborgsmässofacebook…


Tiden är 20.30.
Datumet är 30e april.
Året är 2010.
Platsen är 5 Cluian Dara, Leixlip.
Aktiviteten är minimal.
Stämningen är hungrig.

Det ser inte ut som att det blir så mkt firande för våran del ikväll men till alla er som befinner er ute nånstans i världen där det verkligen pågår nått slags firande; Ha en trevlig Valborgs!

Förra året var vi hemma hos Lotte och firade, jag minns det som underhållande och jag återkallar också att det var mkt folk på plats.


Lott + Björn…

Annars:
Har det varit en medelsnabb vecka men den har ändå varit bättre än föregående då jag hade kvällspasset. Nästa vecka har jag 09.00 - 18.00-passet. Det kommer nog vara lite slitsamt att komma hem så sent, för vi (jag) har en tendens att inte orka tillaga nån slags föda den tiden på dygnet. Men som ofta annars, så tar min överlevnadsinstinkt över och jag får i mej nått.

Jag antar att allt som är kvar att göra på jobbet dessa fem veckor är att keep on with the Hard Work.

Cybervärlden (oj, vilket 1990-tals ord):
Som dom flesta av er har sett så har jag "addat om er" på Facebook. Anledningen till detta är att jag för länge sen bytte namn FRÅN Viktor Gidlöf TILL Vicente del Toro. Och innan det har jag också bytt namn. Och då har jag blivit blockad att byta namn för att jag har gjort det "för många gånger"! Så då tänkte jag att jag gör en exakt lika dan användare, addar exakt samma folk, går med i exakt samma grupper osv - efter sju månader i blockhet.

Så det är därför!

Kul att se dock att det verkligen funkade och att alla börjar att adda mej igen! :) Jag har fått kommentarer som "jag trodde redan vi var kompisar här på Facebook". Haha, kul!
Så det har alltså funkat smooth att göra denna transfer som jag har planerat i tre månader. Känns skönt att till slut få executa det!

En annan sak jag har märkt är att Spotify har lite problem att streama. Kan det beror på att ALLA i VÄRLDEN just ikväll använder Spotify på sina fester? Hrm, kanske det…

Övrig:
Mysig information just nu är att jag och Tina har varit ihop i fyra månader ikväll! ♥ Bra jobbat, gumman! Jag älskar dej. Puss! ♥

Nu ska jag se vad som händer här egentligen. Det blir nog att beställa hem lite hämtmat! ;) Praktiskt.


hörz.,

freden.,

2010-04-30 @ 21:30:39

Kommentarer
Postat av: Kristin, kl. 19:39:21, 2010-05-01.

Karl-Håkan?? Det var inte menat som dubblenamn! Carl Håkan ska det vara. Måste du ha alla mellannamn med?

Carl Carlsson är han borta nu eller?


Kommentera inlägget här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0