Varit duktig…

Hey you all…

Idag blev en lugn dag för min del. Grabbarna kickade till Liffey Valley och shoppade vid 1100. Jag stannade hemma och ställde mej i köket istället. Jag städade HELA köket, diskade, plockade undan och rengjorde. Inte en sån stor bedrift faktistk; jag tycker det ändå är lite småkul att se när det blir rent. Det ger mej bekräftelse att jag har åstakommit nått med resultat. Och det går alltid bättre med lite skön mjusse.

Annars ikväll så har vi snackat lite med hem på Skype. Vi har också luskat lite i hur lång uppsägningstid det är på huset här. Vi kom fram till att det är 28 dagar, så det känns lugnt. Dock så cancelerade mäklaren vårat möte till på tisdag. Han "skulle höra av sej i veckan". Vi vill ändå få det här gjort så snabbt som möjligt, men det är nog ingen fara.

Imorgon börjar jag 1230. Jepp, ni läste rätt. 1230 till 2130. Vilket innebär 25% mer på OB timmarna, 1800 - 2130. Sen är det så hela veckan. Tufft men värt, i längden.

Mycket text och lite bilder. Håll utkik i kommande inlägg efter Kludds däckningsöde i helgen. Tack för mej, hej!

T♥, 45!


HÖR%…

PEAC#
2010-04-18 @ 22:44:29

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0