1 month in IRE…

Yo motherfuckas…

Idag har vi varit här en hel månad. Det känns faktiskt bra. Det känns också lite tungt för att man saknar alla där hemma. Och man saknar också sånna självklara saker som; Shell, Obs, salmiakbalkar, SVENSK mjölk, falukorv och SKROV, bara för att nämna några grejer. Man har snart vant sej vid att dom kör på fel sida av vägen och att gräset är framme fast det är februari?

Igår fyllde Mo år och tidigare förra veckan fyllde Calle mah main man år. Jag tänkte reppa dom lite och blazea ett par klipp. GRATTIS:

[HQ]…


[HQ]…

Jag fick stå för matlagningen idag och igår. Det blev dock inte en gourmetmiddag som Kluddan bjöd på. Det blev mer burgare med ägg och hashbrowns. Men det är gott det iaf!

Sen glömde jag min HP bricka till jobbet idag också. Den gör att vi har access till alla dörrar och om man inte har den så blir det svårt att komma tillbaka till våran byggnad efter lunchen till exempel (som jag förövrigt äter själv för att den börjar 11.15). Då får man hustla in sej genom rökrutan på baksidan genom att låtsas att man pratar i telefon tills nån går ut till rökrutan, då sneakar man sej in.

Annars så har jobbet gått bra idag. Är dock ganska segt när inget händer från kl. 12.00 till 15.00. Men, men ny dag imorgon och mer än halva veckan han gått. Sick! :D

Nu gör jag en tidig kväll. Pees…


Later…

Schmater…
2010-02-10 @ 23:17:13

Kommentarer
Postat av: Calle, kl. 02:02:43, 2010-02-11.

BIG LOVE vg!!!! :D


Kommentera inlägget här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0