Alla &hearts dag…

Tjo alla…

Förlåt men jag har inte skrivit nått sen i torsdags. Jag vet, my bad. Här kommer en snabb uppdatering från helgen:

Fredag:
Grabbarna skulle egentligen ut på Dublins gator med en gammal HP kollega. Men det blev för sent och sen hade ingen ork. Jag hade för avsikt att vara hemma och utnyttja våran filmsammling och våran tunga TV. Men det blev inte så mkt av det, vi såg på Comedy Central istället.

Lördag:
Igår så bestämde vi oss för att fara in till Dublin över dan och softa. Men det vart inte så mkt av det heller. Det blev sent igen och vi kom inte iväg till Dub för än vid 18.00-tiden. Och jag ville verkligen undvika att dra in till Dublin och slösa en massa pengar och vara ute i hundra år. Men, men, det blev nästan så ändå. Jag följde med men jag drog hem vid 22.00.
Här är Kudd och Alles rekonstruktion:

Kolla med [HQ]…

Idag är det söndag och alla hjärtans dag. Jag vill hälsa hem till alla hjärtan där hemma och med den här jämförelsen säger jag ha en bra alla hjärtans dag:

Klurk!!!11…

T, 18 dgr


Hewrs…

Pews…
2010-02-14 @ 18:36:59

Kommentarer
Postat av: alxsaander, kl. 18:48:48, 2010-02-14.

HAHA CLURCK!!!!!

Postat av: Kissie, kl. 21:17:33, 2010-02-15.

ÄLSKAR ER KILLAR!


Kommentera inlägget här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0