NY ADRESS…

…på bloggen alltså, inte i Dublin.

http://intolerism.sbhooden.com

Kort om jobbet idag:
Det är skönt att sluta 16.00 och tre minuter innan man slutar ringer det en kärring. Obetald övertid = INTE NICE!

Övrigt på jobbet så fick jag lite tid över att Googla på mej själv. Alltid lika nice. För att få lite mer djup i det jag skriver så kommer lite historia:
Back in 2004, jag och min bror åker till Holland för att hälsa på våran moster. Rätt som det var så pågick det Europamästerskap i Rubik's Kub i Amsterdam den helgen. Sen sa det bara plåpp sen var jag med och deltog. Jag hade inte hunnit öva på kuben så länge då men det var kul ändå. Detta var det jag hittade: Läs om mina resultat, World Cube Association.

Sen hittade jag en bild också:

Me n' mah brothah, representin'…

Mer bilder på: Länken här.

Kul. Kul.

Ikväll har jag och Alle sett Moon. Riktigt bra film, och den handlade inte alls om det vi trodde. Klaustrofobisk och psykadelisk. Välgjord var den också med tanke på att Sam Rockwell spelade både Sam Bell och Sam Bell i filmen (see it to believe it). Den handlade om Sam Bell som hade varit på månen i tre år och skördat energi till jorden. Utspelad i en framtid. När Sam har två veckor kvar innan han ska få åka hem så börjar det hända saker i hans huvud som han inte riktigt räknade med. Vi får följa Sam och hans trogne robotvän Gerty i astronautens kamp mot sej själv och sin ensamhet. Tre av fem pints!

Nu ska jag faktiskt lägga mej tidigt så att jag inte dör av utmattning imorgon. Då säger vi deT♥


Hörs…

Peace…
2010-02-12 @ 00:14:36

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0