Rättninining…

Heyzan…

Idag har det varit rätt lugnt. Vi fick lite att göra på eftermiddagen så vi kickade till Leixlip Tower (som vi tror att det heter, eller om man ska kalla det nått så ska man kalla det för Leixlip Tower, för att det är ett torn, i Leixlip!).

En liten rulle på det:

Garda = polisen…

Vi försökte förgäves att ta oss in i tornet. Dom hade för hård bevakning och shit. Vi får prova en annan natt! ;)
Och angående mitt senaste YouTubeklipp, så tar jag nog bort Boys in tha Hood 1, del 1 från kanalen eftersom jag inte kommer kunna lägga upp del 2 utan att den blir tystad.

Imorgon är det måndag igen och tiden går fort som satan. Nu är det bara fyra dagar kvar tills Tina kommer och hälsar på i tio hela dagar! Imorgon är det också jobb igen.

Just ja, btw, en inte så komisk sak:
När vi lagade middag ikväll så står Alle som vanligt, rakt upp och ner och steker hamburgare och helt plötsligt: PAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANG! Ugnen sprängdes!


Inte så ball. Vi hade bara startat ungen som vanligt och skulle vänta på att den skulle bli varm, sen small det. Ingen vet varför eller hur. Vi ringde våran landlord men han svarade inte såklart. Vi sopade upp skiten och kommer att ta kontakt med John the Landlord imorgon.

Kort inlägg, nu ska jag slagga. Tack för mej, hej.


Hörs, peace…
2010-03-01 @ 00:45:29

Kommentarer
Postat av: Kix, kl. 16:49:05, 2010-03-01.

Har ni fått tag i eran landlord?


Kommentera inlägget här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0