Rubriken(?)

Tjo bitches…

Ikväll har övriga sällskapet dragit på Tesco och storhandlat. Jag stog över för att jag kände mej illamående. Men det har gått över nu iaf.

Tack alla som tittar på det som läggs upp på min YouTube-kanal. Det har varit ganska mkt trafik in och ut där på sistone.

Det har inte funnits ork idag att fullfölja ett cribs avsnitt, men nu när vi har en phet TV så motiveras vi lättare och det kommer att komma en episod soon. Hang in there.

Imorgon börjar jag 07.00. Det betyder att jag måste ta bussen som går 06.40. Det betyder att jag måste upp 05.40. Vilket suger. Alle börjar 07.30 och Kludd börjar 08.00. Lyx!

Inte så mkt inne håll ikväll, här kommer istället en plats som jag tänker på dagligen:
Home sweet home.

25♥


Höres…

Fridens…
2010-02-08 @ 00:28:50

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0