Talar ut…

Yo bitcheees…

Onödig text:
Steg upp lite sent imorse, missade frukosten = inge bra! Var hungrig som ett as vid 12-tiden. Skall icket upprepas.
Dagen på jobbet gick bra, ett endaste samtal bara. Det var så lätt att jag trodde det var ett riggat samtal från en av mina coacher! jag hoppas dom skillar upp oss nästa vecka så att vi får ta lite mer samtal.

Nu för tiden börjar vi 08.00 och slutar 17.00. Det är lite drygt för då måste man typ springa till bussen efter jobbet, dock så åker alla som jobbar på HP, buss gratis med deras abonnerade bussar. Så det jämnar ut sej.


Nödig film:
Igår filmade vi lite och Kludd fick i runda slingor berätta vad som hände när han skulle klippa sej. Så ikväll har vi redigerat till det och blazeat på "tuben" (jaa, jag vet, det är ganska kefft att säga tuben, men det rimmar på kuben…):
Kludd talar ut om det som hände med hans "hår"… [HD]


Idag fyller också världens bästa Tina år! :D Grattis på födelsedagen, hoppas den har varit bra! ♥ Saknar dej!
Imorgon är det fredag och den här veckan flög bara förbi. Fyra veckor kvar ♥

Här kommer några bilder på en blivande rugbyspelare och lite Hashbrowns:

Tova the Rugbyer…


Hashbrowns, smakar ungefär som potatisburgare. Det är iallafall en irländsk delikatess som dom käkar oftast till frukost här på Irland…

Nu ska jag se till att orka upp imorgon. Peyzh…


Hörs…

Fred…
2010-02-04 @ 23:03:35

Kommentarer
Postat av: Fredde the spokesman of truth, kl. 10:40:21, 2010-02-05.

Alltså jag kan fortfarande inte tro på detta. Kludd har kommit till ett nytt land ingen vet vem han är så nu vill han helt enkelt bli det han alltid velat vara. EN SKINHEAD B-LATTE!!!

And that is the truth yall!

Postat av: F-redzor the backdoor man, kl. 03:30:43, 2010-02-06.

Inte riggat, Varför skulle han vilja snagga sig?

Han säger ju jämt att det sista i världen han skulle göra är att snagga sig?



Benito Del Toro


Kommentera inlägget här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0