Utkast: Feb. 17, 2010

Tjo…

Idag var en okey dag på jobbet. Inget som gick så där snett som det kanske kan göra om man stöter på ett problem som är för svårt.

I tre dagar nu har vi menat att fara på Tesco och handla men vi har inte orkat göra det. Igår var alla trötta och idag skulle Kludd gymma efter jobbet (dom har gym onsite på HP för alla anställda). Men rätt som det var så hittade vi ändå lite mat hemma som vi inte trodde fanns. Det fick bli bacon (uttalas basån hemma hos oss), spagetti, rostat och ägg! Jag åt mej rejält mätt och känner fortfarande att jag är lite trött efter den gigaantiska måltiden. Det kommer vara skönt att somna ikväll då.

Annars så har jag nog släppt det där som hände igår. Jag är inte arg längre. Det är inte värt det, jag är ingen långsint person. DOCK, så kommer jag föralltid att tänka två gånger då dom ska berätta nått för mej eller då det är nått som har hänt! Och det får dom bara skylla sej själva för.

Den här veckan börjar luta mot sitt slut och det känns skönt. För rätt som det är så smäller det sen har det gått två veckor. :)

Jag har inte så mkt mer coolt att lägga till. Kan dock bjuda på en bild som inte ens jag äger eller har tagit:

Tänkte bara på norrland när jag såg den (Länk här)


Nu ska jag get a good night sleep…

(Jaa just ja, jag vill tacka alla drygt 100 pers som har sett mitt senaste YouTube-klipp. Det är, by far, tot rekord på min kanal. Aldrig har det blivit 100 views på en dag. Sweet!).


Hörss…

Peacee…
2010-02-17 @ 23:57:26

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0