Epic Vintage Footage III…

Yo…

Sitter uppe på mitt rum i min ensamhet. Tova är i Dublin och Kludd och Alle hade också farit dit. Det var nu saker inte börja bli roliga.
Jag sitter uppe på mitt rum. Där nerifrån hör jag hur dom ropar att dom ska dra in till Dublin. Dom sa att jag kunde larma på för att dom skulle komma hem imorgon. Nice, ensam hemma. Skönt att få lite ro.
Jag sitter vid datorn i min egna lilla värld. Då och då låter det som att nån trycker på micron nere i köket. Jag tänker inte så mkt på det för att jag hinner tänka att det är dom nyinflyttade grannarna.
Efter en tid går torktummlaren igång, men det låter precis som varmvattenberedaren jobbar. Jag bryr mej inte så mkt om det heller. Mitt under min datorsession så knackar det på dörren! "Vafan, kommer Tova redan hem och det är låst?".
Jag lägger ifrån mej datorn och börjar gå mot trappen till nedervåningen. Det är släckt där nere och jag hinner noja till, för nu slår det mej; alla ljud som jag har hört tidigare, tänk om nån är här inne? Men varför skulle det knacka på dörren då? Frågorna är många, men jag hinner inte. Jag måste göra nånting fort. Tänk om det är en jävla rånare eller nånting.
Innan jag kommer till trappen hejdar jag mej och tänker att jag går in på Kludds rum och ser om jag hittar nått tillhygge av nått slag. Öppnar Kludds dörr och tänder lampan.

"Neeeej!". Alle kliver fram bakom dörren och skriker. Jag hinner bli rädd eftersom jag är mitt i nojningen. Då har dom alltså spenderat lätt över 40 minuter i tystnad där nere för att kunna skrämma mej med små ljud och grejer.

Dock så sprack planen för Alle att ta sej in i mitt rum när jag skulle ha gått ner och sen skrämma mej när jag gick upp igen! Well done, bitches…


Men, men. Till dagens/kvällens/nattens ämne.
Jag har menat att lägga upp den här filmen ett tag nu. Ganska tidigt insåg jag att den var för lång för att lägga upp på tuben, så jag har funtat på om jag ska dela upp den eller inte. Jag gillar oftast inte när filmer är uppdelade så här men. Jag bestämde mej iaf för att göra det nu.

Varsågoda, Boys in tha Hood 1. Våran första film som vi gjorde som egentligen inte handlade om så mkt mer än vad vi brukade ha för oss i hooden back in the days, på sommaren.

Det här skulle väl kunna räknas som tredje avsnittet i min Epic Vintage Footage serie? :)


Boys in tha Hood 1, from back in oh faav…

Del 2:
När jag la upp del två, så stoppade såklart YouTube mej för att jag har en upphovsrättsskyddad låt med i filmen.

Det här inlägget har tagit över tre timmar att författa på tal om inget.
Men nu ska jag nog sova lite. Ha'de'…


Later

Fridens
2010-02-28 @ 02:51:32

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0