2000 10…

Tjo motherfuckas…

Nu har jag inte bloggat på ett jävla tag. Jag vet inte varför, eller vart jag ska börja. Nu är det ett nytt år och nya tider. Kludd har hunnit hem och tillbaka till Irland här i dagarna och vi har också hunnit med att fira nyårs. Vi var 25 pers i Matildagården i Sjöbotten och softade med mat och en massa goa grejer.

Bilder här!

Film här:

Fredde skriker "Svikare"…

Dagen efter nyårs så softade vi hos Fredde, inte så mkt coolt där men. Sen igårkväll så såg vi Avatar på bio. Den snyggaste filmen jag nånsin har sett. Lätt! Bra handling också, sen var bara allt det snyggaste ever tot.

Om en vecka (söndag) så lyfter mitt och Alles plan till Dublin. Klockan 12.30. Det kommer ta 8 h att komma fram. Det känns lite surt. För att vi ska mellanlanda i Paris. Då det egentligen tar typ 2 h och 50 min direkt från Skellefteå till Arlanda till Dublin.

Har fått lite skrivkramp. Ska kanske komma på nått mer att skriva sen. Fuck det här nu. Nu ska jag käka och sånt. Ingen aning vad det blir ikväll, säkert lite kvalitetstid! :)


Höss

Peacss
2010-01-03 @ 14:22:59

Kommentarer
Postat av: carrobarroo, kl. 02:00:44, 2010-01-25.

hey. kollade in din fina blogg lite... kul film, gillar han som gör fina moves, han me vit skorta slips o baskerhatt! o hur lyckades snubben ha sönder stolen såpass!? :)


Kommentera inlägget här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0