Jag vill hem…

…Ibland känns det som det iaf. Speciellt när man Skypar hem och alla bra människor är på ett och samma ställe, en kväll som denna. Då tänker man tillbaka på mammas gata.

Idag är det lördag. Igår var det fredag. Det vart ingen tripp till huvudstaden igår. Vi ville hellre ta det lungt hemma. Grabbarna sänkte några bärs och jag såg en dokumentär.

Här kan jag lägga upp lite film från tidigare i veckan:
Vi softar till @Cluain Dara… [HQ]

Idag kickade vi till Lidl och handlade lite. Plåt på vägen:
Leixlip, 5°C och sol…

Solig vinterdag…

Some more vid: Handla på Lidl…
Kolla med [HQ]…

Ikväll hade jag tänkt kicka in till Dub och köpa en keps. Men Det blev ju inte av heller. Kanske imorgon om vi får tid. Vi hade tänkt städa imorgon. Men annars kanske jag kan kicka in i veckan. Måste ha en ny huvudbonad.
Nu ska jag se vad grabbarna gör. Eventuellt dra en film och kika. Måste äta nått också, har bara tryckt i mej Hash Browns idag. Det är typ som små potatisburgare. Jätte vanligt här på Irland, jättegott också.

Väder:
Vet inte hur många som läser en lördagskväll men jag säger att det är 33 dagar kvar ♥ iaf!


Höres…

Peace…
2010-01-30 @ 21:04:26

Kommentarer
Postat av: Alexander, kl. 02:23:40, 2010-01-31.

fjant :)

Postat av: C-ludd, kl. 21:17:58, 2010-01-31.

Lite sisådär om vad jag sa där igentligen,nyvaken och obecknad! /Lufvieg O'Skalley


Kommentera inlägget här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0