Igår…

…fuckade blogg.se ur. Nu förstår jag varför.


Yo motherasses…

Igår hade jag tänkt lägga upp ett inlägg, men blogg.se var nere p g a webplatsunderhåll. Jag lägger upp lite grejer nu istället.

Gårdagens lunch:

Hamburgare och pommes (+cola och äpple) = €2.55…

Det blev hamburgare två dagar i rad men i dag käkade jag pasta och nån kycklingsås. Det funkar också. Det är dock lite dyrare med "vanlig" mat.

Igår på jobbet fick jag ringa ut till kunder, göra callbacks som det kallas. Man ringer och frågar om deras ärenden har blivit uppklarade och om det är okej att stänga dom. Det var roligt. Idag blev det dock inte så mkt sånt, vi hade lite WLAN träning och sen har vi typ bara suttit vid våra datorer och fixat och donat.

Jag möblerade om i mitt rum igår också:

Lite mer plats…

Jag valde att flytta sängen ända emot fönstret. Det blev mer plats i hela rummet på så sätt. Sen som ni kan se så har jag inte hunnit sätta upp min Svea Rikes fana än heller. Väggen jag ville sätta upp den på är av betong. Vilket försvårar hela uppsättningsproceduren. Funtar på att tejpa upp den! Det skulle typ funka.

Ikväll är det hockey……………………………………………………… Kunde inte bry mej mindre om det men, killarna ska se det iaf. Jag tror dom ska streama matchen på nått Alles dator. Vi måste gå förbi Spar och handla lite grejer också; mjölk, bröd och smör tror jag närmare bestämt. Jag ska nog bara ta det lugnt, har lite ont i huvudet efter dagens arbete.

Om jag fick musiksätta dagen så skulle det låta typ så här:



Hörs…

Peace…
2010-01-28 @ 18:14:43

Kommentarer
Postat av: Rolig film, kl. 10:56:05, 2010-01-29.

Var hittar du allting?


Kommentera inlägget här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0