Mån, tis…

Tja…

Sorry för bad update…

Måndagen gick trögt på jobbet. Jag har varit trött som en gasell och fick verkligen anstränga mej för att hänga med. Alla i våran grupp som ska jobba på desken 'Tivoli' har äntligen fått sina egna datoren och platser. Inkl. jag, men mina inloggningsuppgifter slutade såklart funka i måndags det första som hände typ. Så jag har väntat i en och en halv dag nu på att min team leader ska maila efter ett password reset request. Så jag har inte hunnit med så mkt alls faktiskt dom här dagarna.
Vi ska ha hunnit med webbaserad online traning och lite andra grejer. Dock kunde jag låna en dator i eftermiddags och köra lite Windows 7 träning. Vi får se imorgon om mina lösenord har kommit. Man måste nämligen maila till Indien till HP kontoret där och be om nya uppgifter, och det måste i sin tur godtjännas av nån manager. Fett omständigt.

Imorgon ska vi fortsätta med lite Windows 7 och med nätverk. Hittills har vi haft utbildning på Kraft, SKF och OKQ8. Sen blir det General Motors vi ska supporta och sen typ tolv företag till. Det är ganska mkt att lära sej alltså.

Tisdagen (idag) var lite roligare, ända tills jag kom hem och fick veta att min farmors karl, man skulle kunna säga min farfar, har avlidit…


Vila i Frid, Arthur…


Upp imorgon vid halv åtta till ett hyffsat väder iallafall:

BTW: Jag älskar dej, Tina! 888 hours… <3


Hörs imorgon…

Peace imorgon…
2010-01-27 @ 00:58:51

Kommentarer
Postat av: Calle, kl. 02:17:26, 2010-01-27.

Rest In Peace Shnattur!!!!

Postat av: Fallos, kl. 09:01:20, 2010-01-27.

R.I.P Sniggedi :(


Kommentera inlägget här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0