Snabbmat…

Tjo igen…

Två inlägg på en kväll. Rekord? Eller? Leave a comment and win an iPod!!

Nae men jag tänkte bara blazea upp kvällens krubb alá VG tot:

Homemade burgahz wi' eggs n'milk…

Funkar i brist på annat. Hittills ikväll har jag hunnit se Ice Age 3. Riktigt bra rulle. Och för er player haters så är animerade filmer the shiet!

Killarna som skulle se hockey kunde inte riktigt se hockey som dom ville för att det blev nått fel på streamingen som skulle streama hockey. Hockey. Ha!

Jag kanske hinner med en film till ikväll innan jag ska slagga. Ska iaf försöka göra en tidigt kväll så att man orkar med jobbet imorgon och ev. nånting phett i Dublin town imorgon. Får se vad som händer!

Jag känner att jag inte skriver så mkt i mina inlägg längre. Men jag ska bättra mej, jag måste hinna filma och klippa lite så kommer det hända grejer.

C ya later, mates!


Horas…

Frads…
2010-01-28 @ 21:59:40

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0