Städnin'…

Yo alla…

Idag har vi inte gjort annat än att städa…

Jag sa till grabbarna att jag gladeligen kunde ta köket. Dom tyckte att jag vart ägd då eftersom det var ganska mkt att göra. Men när allt kom omkring så visade det sej att det var mkt mer att göra i t ex vardagsrummet, eftersom snickarna inte ens hade industristädat när dom byggde klart huset. Så det var en massa båss, damm, spån och dylikt. Färg och spackel också.


Men, men. I brist på annat innehåll som är kul att skriva om när man inte har gjort något varierande på hela dagen, och då det man har gjort just är att städa så kan jag slänga in ett sån här pinsamt test:

Hur bor du: I ett trevåningshus i Leixlip, Irland…
Brukar du komma i tid: Bättre sen än aldrig…
Hur lång är du: 1752 mm…
Kan du laga mat: Bajsar björnar i skogen?
Vad jobbar du med/pluggar du: Jag jobbar som technical support agent på Hewlett Packard, Ireland…
Vad har du på dig just nu: Frågar jag det så skrattar folk åt mej!
Har du någon fobi: Några…
Hade du en bra kväll igår: Relativt iallafall…
Vilket är ditt senaste inköp: Lite snacks från Spar, tror jag…
Din favoritdryck på morgonen: Livets dryck; mjölk…
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Aktivitetsstödet för unga genom Försäkringskassan och Arbetsförmedligen…
Har du sovit i din egen säng i natt: Det har jag…
Vad hade du sönder senast: Minns fan inte, jag tror jag inte har haft sönder nått i hela mitt liv?
Vem snackade du med senast: Kludd…
Varm favoritdricka: Vanilla Coke! Jaha, varm? Ingen aning, choklad kanske…
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Vanilla Coke…
Alkoholhaltig favoritdricka: Dricker inte sånt skit…
När gjorde du senast något riktigt dumt: Jag har nog aldrig gjort ngt dumt i mitt liv…?
Saknar du någon just nu: Ja det gör jag!
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Väldigt lite gör mej irriterad. Irriterande nog kommer jag inte på ngt nu…
Intressen: Många relaterade till sociala tillställningar med vänner, och intressen med mediarelaterat innehåll…
Senaste person du kramade: Tror helt ärligt att det var Kludd…
Senaste person du ringde: Skype: Tina, iChat: farsan, telefon: Alle…
Senaste person som ringde dig: Skype: Tina, iChat: farsan, telefon: farsan…
Vad drack du senast: 'Freeway' cola från Lidl…
Vill du ha barn: Tanken har slagit en, men när realismen tar över så kommer det dröja iallafall tre, fyra år…
Längtar du till din nästa födelsedag: 22 år? Ja det är ju speciellt?
Har rakat dina ben någon gång: I min ungdom hade jag och mina vänner en klubb som gick ut på att raka ett sträck på vänstra vaden, så ja!
Är du sugen på något nu: Oja!
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: En helt vanlig dag dricker jag noll koppar…
Använder du hudkräm: Nope, behövs inte!
Attraheras du av män med skägg: Inte ens om män med skägg attraheras av mej!
Micro-pop eller poppa själv: Micro…
Brukar du baka: Knappt. Har kanske hänt två gånger på 20 år…
Röstade du i det senaste valet: Pirat…
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Ja, men det finns en liten detalj som skulle kunna justeras! :) 
Vilken låt lyssnade du senast på: My Lord is Riding
Har någon annan sovit i din säng i natt: Nej…
Vad tycker du är äckligt: Hår på badrumsgolvet och i handfatet(!)
Har du pengar på mobilen: iPhone räkning: 3117 kronor. Irländskt kontantkort: €0.86…


Imorgon är det jobb igen. Ser lite fram emot en vecka som eventuellt kommer innehålla lite mer praktiska grejer. Kanske får man ta lite samtal också. Nåja, nu ska jag käka nått och sen ska jag duscha. Sov gott!


Höre5…

Peac3…
2010-01-31 @ 21:12:32

Kommentarer
Postat av: Han som har flyttat till SBH, kl. 04:54:21, 2010-02-01.

Vad hade du sönder senast: Minns fan inte, jag tror jag inte har haft sönder nått i hela mitt liv? LÖGN å de vet du om!! ;)

När gjorde du senast något riktigt dumt: Jag har nog aldrig gjort ngt dumt i mitt liv…? Största lögnen på länge!!!


Kommentera inlägget här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0