Nationaldagen…

Yo…

Jag har firat nationaldagen på resande fot.

Jag vaknade 08.30 imorse och bussen till stan fick en timme senare. Jag tog farväl av Alle och Kludd sen gick jag en sista gång till Louisa Bridge där bussen går.

När jag kom in till Dublin satte jag mej på flygbussen vars hållplats hade blivit flyttad p g a ombyggnationer på O'Connoly St.

Och sen dess jag har svettats!

Det blev lite stressigt med tight tidspann på Dublin Airport men, jag kunde checka in och hann till och med äta. Sen gick flyget till Heathrow, Great Brittan. Och den flygplatsen är inte, och då menar jag INTE liten. Man fick ta bussen till Terminal 5 därifrån flyget skulle gå. Sen var det hur mkt folk som helst så jag var nära att missa att gå igenom gaten. Jag fick kubba som en gasell för att hinna. Och det blev inte kallare för det!

Jag hade det stressigt till planet till Skell också. Men det hann jag tot med.

På flygplatsen möttes jag av Lotte, Calle, Bajjan, Björnen, Mo och Bollen. Och morsan och farsan. Det var riktigt nice! :D

Vi kickade på Max och käkade sen softade vi hos Carl. Bara sweet.

Imorgon ska jag och Fredde till Hzand. Det kommer vara riktigt skönt. Nu är jag äntligen hemma!


Tack för mej, hej!
2010-06-07 @ 04:02:57

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0