Sista Fredagen ever…

Tjo… :P

Ikväll har vi softat med grabbarna från Kludds desk; Matte, Anton och Larz.
Vi lagade spagetti och köttfärsås. Och jag måste säga, jag gör förjävla go' köttfärsås alltså!

Det blev inte så mkt bilder av den tidiga delen av kvällen då vi stog och lattjade fotboll på baksidan men… Kameran kröp fram när vi kom på att ta boyband bilderna (som alltid):

Boyband…

Sen tog vi det till en ny nivå (som alltid):

Stockholm B-oogie…

Grabbarna ska nog slagga här för att det är "hockey" på "TV". Det är nån "NHL final" eller nått skit som dom ska se. Imorgon måste vi ta tag i städningen också! Sen har jag packat klart allt också, det är lite tshirtar som hänger på tork bara. Sen är jag ready to go. :)

Nu ska jag se om jag har kvar nå chips, hoii!

T<3


Hörs

Peace
2010-06-05 @ 02:05:08

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0