Dags…

…att planera lite.

Imorgon kommer jag måsta ställa väckaren fast jag har semester. Upp, försöka hitta nått att käka. Duscha, försöka att inte göra slut på allt varmvatten. Hinna med bussen, försöka att inte bli sen. Ta rätt buss till flygplatsen, försöka att inte ställa mej på fel buss. Hitta till rätt utgång, försöka att se stilig ut.

Just nu längtar jag i följade ordning efter dessa ting:
1. Dej
2. Salmiakbalkar
3. Falukorv

Nu ska jag fortsätta se lite The Big Bang Theory. Sov fucking gott, för det ska jag göra!

Kolla på det här medans:

T-shirt war…


Later…

Fred…
2010-03-04 @ 23:51:43

Kommentarer
Postat av: Karja, kl. 04:34:36, 2010-03-07.

big bang theory <3 såg nyss klart serien! underbart :)


Kommentera inlägget här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0