En liten To Do…

Yo bitches…

Idag gick dagen på jobbet assegt. Vet inte varför. Hoppas det går snabbare imorgon.

Vi här hemma har iaf satt ihop en liten lista på saker som vi vill ha med hem ifrån när Tina kommer på fredag:
1. Salmiakbalkar för det första, det är fan prio ett (kommer nästan inte ihåg hur dom smakar :/ ).
2. Falukorv, gott och efterlängtat som få.
3. Köttbullar, gott som få.
4. Trocadero, det finns inte här såklart. (Den ljuva, unika smaken med alla dess härligheter är nästan också det, ett minne blott!).
5. Schampoo (för min del).

Det är väl typ det.

Annars har jag knåpat ihop en liten To Do lista som jag ska se till att ha klar innan fredag:
1. Tvätta mina kläder - check.
2. Tvätta mitt lakan - check.
3. Städa undan lite allmänt - 
4. Hålla min mustasch obefintlig (det är väl dock inte så svårt, men den ska fanimej inte ut igen!) - check.
5. Jag kände att jag inte kunde göra en lista med bara fyra saker i - check.

Ikväll fick det bli en lite sen middag för att jag slaggade till lite där vid 19.00. Hashbrowns och mjölk, sweet.

Nu har jag duschat och ska bänka mej framför det senaste HIMYM, tack för mej, hej.

Kvällens bild:



Hösh…

Peeyz…
2010-03-02 @ 22:44:14

Kommentarer
Postat av: alxsaander, kl. 00:36:50, 2010-03-03.

Då ska vi se vad du har glömt;

1. Snus

2. Snus

3. Snus

4. Snus

5. Snus



Tack för mig!

Postat av: Sarah, kl. 00:46:45, 2010-03-03.

Tjabba! Är det ok om jag lånar några bilder till min redovisning om irland? :)

Postat av: alxsaander, kl. 18:56:07, 2010-03-03.

Sarah, alla bilder finns att ladda hem på http://gallery.me.com/viktorgidlof , Kör hårt! ta ingen ful på mig bara;)

Postat av: På uppdrag från Kristin....., kl. 20:18:38, 2010-03-03.

Salmiakbalkar - check

Falukorv - check

Köttbullar - check



....allt hänger på att Tina inte glömmer....




Kommentera inlägget här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0