Fredag…

YO!

Kort om jobbet; fick börja min träning idag på Malmö-desken. Inte så mkt att göra, mest sitta och titta på en kille som svarade på mail.
Åt dock asgod lunch. Jag klämde in en efterrätt också! ;)

Ikväll ska vi till Dublin på personalfest. Vi ska träffa alla inne i stan på Czech Inn. Det blir nog kuligt. Jag tar med mej kameran osv.

Här är filmen när Kludd och Alle kom hem efter St. Patrick's Day i onsdagskväll. Jag är stolt att få visa detta för både Alles och Kludds (och mina) familjemedlemmar:
To all you whack MC's out there like Vänmeck and Dax för Bax, beware…

Imorgon ska vi nog kicka och se BROTHER ALI i Dublin. Han spelar låtar från sin nya skiva US. Det kommer bli rääd.

____
Nu är jag hemkommen från personalfesten. Det var skoj, bilder/film imorgon.

***Due to some technical problems, my video was not uploaded properly on YouTube. I will upload it now, hours after I first intended to publish this blogpost.


HÖRAA

PEASCE
2010-03-20 @ 03:14:05

Kommentarer
Postat av: Matilda, kl. 10:50:53, 2010-03-20.

TAAAACK!!!:D:D:D:D


Kommentera inlägget här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0