Handlande…

Yo bitches…

I söndags var vi på Tesco och veckohandlade. Det blev €131. Men, men. Det var väl det som hände den dagen. 

Måndag fick bli en shoppingdag. Vi kickade inte in till Dublin utan for till Liffey Valley. Ett riktigt stort shoppingmal. Med restauranger och till och med en gigaantisk 3D bio.

Lite shoppande blev det ändå och för Tinas del:

Uggs (fake) (Tesco) 2 x €5
Skor (River Island) €40
Halsduk (H&M) €9
Tröja (H&M) €20
Klänning (Miss Selfridge) €56
Trosor (Topshop) €13
Sockar (River Island) €3
Shorts (H&M) €7
Örhängen (Miss Selfridge) €7.5
Solglasögon (A|Wear) €10

Och för min del blev det:

Converse (Champion) €54
Adidas/StarWars (–ıı–) 2 x €24

Och för Freddes skull, här är ett popsnöre (?):

\o/

Jag brukar inte vara en conversekille men efter att jag hittade dom här…

…i Boden back in 08 så har jag som inte haft så mkt emot det. Och nu när jag hittade ett liknande par så tänkte jag: äh, what the heck! :)

Kludds dagens outfit:

CCM byxor (första hockeyträningen med AIK, back in '97) Priceless

Vi var tillbaka i Liffey Valley idag. Men inte av samma anledningar. Idag skulle vi se Alice in Wonderland 3D. Vi har inte varit på 3D-bio förr så det var ganska grymt faktiskt. Riktigt snyggt gjord var filmen också. Tim Burton och Johnny Depp burkar ju få till det.

Dock så var det inte den vanliga storyn om Alice i Underlandet. I den här historien är Alice tillbaka efter 13 år i Underlandet. Hon stöter ju ändå såklart på alla dom vanliga figurerna, The Mad Hatter, The Red Queen, White Rabbit och Cheshire Cat. 5 af 5!


Nu är det slaggen och gå och sova som gäller.


Hö®z…

Peaçe…



2010-03-10 @ 00:38:41

Kommentarer
Postat av: Anonym, kl. 21:33:57, 2010-03-10.

Fina skor du har köpt!!

Har du med dig de gamla hemska?

/Mamma


Kommentera inlägget här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0