Lite att göra…

Hej bitches…

Igår åkte vi till flygplatsen vid lunch. Vi var något så djuriskt hungriga så till slut valde vi bara en restaurang och vi valde den som tog €15 för pommes och en stor kyckling!

Funkade ändå, det var gott.



Vi hade köpt dagskort till bussen. Det kostar €6 och då får man åka hur mkt som helst på 24 h, värt. Jag tjänade €10 på det.

Igår tänkte jag inte igenom min middag så noga. Jag stekte helt enkelt bara korv. Men det var lika gott att bara äta riktig, svensk falukorv också.


När man har lite att göra på jobbet så ägnar man lite tid på den här roliga hemsidan. Och jag blev såklart mästare på det också. Förlåt Tina! ♥


2.74 sek! Klå det…

Jag trodde att jag skulle dö på jobbet idag för att det kändes som jag hade glömt hur man jobbar typ. Men det gick bra, plus att jag hade ett Quality Call också. Så sitter det en och lyssnar på hur duktig man är i telefon. Dom gör det två gånger i månaden. Jag blev godkänd!

I brist på annat så la mitt spotify ner. Mitt Premium hade gått ut och med Sporify Free kan man bara vara utanför norden i två veckor. Jag bad min brorsa logga in åt mej hemifrån så nu kan jag komma in igen. Smart va?

Nu ska jag se lite mer Big Bang Theory, hejs…


HörZ…

FreD…
2010-03-15 @ 21:25:00

Kommentarer
Postat av: Mamma, kl. 11:21:46, 2010-03-16.

2.74 sek!! Det vill jag se innan jag tror! Som gammal skrivmaskinist så är jag skeptisk.....


Kommentera inlägget här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0