Musch…

Yo…

Idag med lite för lite att göra så kan jag skriva om våran mustasch battle.

Som dom flesta idrottsintresserade människorna så har också Kludd och Alle fått för sej att man ska spara ut sin behåring i ansiktet för att bringa tur åt det lag man tycker ska vinna i slutet(?).

Jag kände också att jag ville vara med att deltaga, så hittills har vi fått detta resultat:
1. Kludd leder med en knapp marginal över…
2. …mej som starkt går in på en andra plats med min mellan mjölkmustasch.
3. På en tredjeplats har vi Alle som tappert kämpar mot sin ständiga tvångshandling att raka sej varje morgon.



Laktosfri mjölkmustaschen, heleteckningsskägget, mellan mjölkmustaschen…

Nu ska jag se om vi ska styra nån mat. Det är ändå onsdag och vi går mot påsk. Och ni alla vet väl vad det betyder? Att vi ska fira Herren Jesus Krists DÖD!!!!!1 Och om man ser det så; Go Ateismen!

Det är får bli kvällens bild:

Visst kommer ni ihåg? Bulgarien '06 :D…

V♥T


Hörssssssss ;)

Peaceeeeeeee ;)

2010-03-31 @ 19:52:41

Kommentarer
Postat av: mackan, kl. 21:15:59, 2010-04-02.

du tävlar mot tjejer brorsan...enkel match.

Postat av: kluddan, kl. 23:47:50, 2010-04-06.

Jag vet små grabbarna har det svårt!


Kommentera inlägget här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0